Logo-ul companiei nu este doar marca sa, semnul grafic al companiei. Aceasta este o expresie sublimată a filozofiei ei, a poziției sale de viață. Lumea se schimbă - compania și logo-ul ei evoluează odată cu aceasta.
Semn actualizat E.NEXT exprimă mai exact poziția brandului de a fi un lider, consolidează progresul către această ascensiune, modificările actuale în stilul de comunicare și a planurilor de dezvoltare a prezenței companiei pe plan geografic.
Noua imagine a logotipului corespunde tendințelor moderne ale lumii pentru concizie și utilitarism într-un câmp informațional suprasaturat.
Semnul grafic al companiei noastre a evoluat: acum este mai bine citit, devine ușor de înțeles și familiarizat comunității internaționale. Păstrând continuitatea în formă, el stabilește valorile mărcii: dezvoltarea continuă, concentrarea asupra soluțiilor, relevanța.
Transformarea liniei de rupere a logo-ului simbolizează mobilitatea, progresivitatea și liberalismul abordărilor în afaceri. Imaginile ale noului concept: oameni, idei, lumină, dinamică, parteneri.
Logo-ul reflectă filozofia brandului E.NEXT: poziția de lider și deschidere, dezvoltarea și eficacitatea soluțiilor, relevanța și concentrarea asupra rezultatelor. Elementele grafice integrate simbolizează fiabilitatea, dezvoltarea continuă și concentrarea asupra valorilor mărcii.